Az áldás után a résztvevők izgatottan készültek az ígért off-road szakaszra, amelyről azonban kiderült, hogy az indiai szerénység megtestesülése: Tanjavur és Madurai között jobb autóút van, mint Perkáta és Mezőfalva között. Ennek megfelelően a riksások száguldoztak a kanyargó utakon, baleset nem történt.
A nap igazi kihívása a hőség volt. Délben a hőmérők 47,5 fokot mutattak. A nagy melegben több riksa is felmondta a szolgálatot. A mezőnyt fölényesen a magyar Riksa Miska vezette egész délelőtt, de Pudukottai után lerobbant a járművük. A harmadik helyen haladó Tamil Devils szintén problémákkal küzdött, ezért amikor meglátták Gáspár Álmost, a Riksa Miksa egyik pilótáját, ők is félrehúzódtak. Hamarosan csatlakozott hozzájuk a Kan Sas is. A rögtönzött pit stopban kialakult falugyűlés egy óra alatt megszerelte a riksákat.
Technikai gondokkal nemcsak a magyarok küzdöttek. Tanjavur után az angol, Snick Racing-nek teljes motor cserén kellet átesniük egy falusi szerelőnél. A Tess Chance, a Snakecharmer szóló pilótája pedig annyira széthajtotta a gépét, hogy azt a mai cél előtt 50 kilométerrel egy faluban kellett hagynia, mert többé kevésbé elemeire hullott. Kérdéses, hogy az eddig remekül szereplő amerikai hippi jógatanárnő tudja-e folytatni a versenyt, vagy kénytelen lesz feladni a futamot. "Még minden lehetséges. Este visszamegyek egy szerelővel és életet lehelek a riksámba" - mondta Tess.
A nap nagy feladványa Thirumayam régi erődjében várta a résztvevőket. Ekkor a magyarok már a középmezőnyben voltak. "Nem találtuk meg rögtön az erődöt, hanem egy titokzatos, sziklába vájt Kali templomba keveredtünk be. Elveszítettünk megint egy órát, de nem bánom, az egész olyan volt, mintha Tomb Raidert játszana az ember. Egy életre szóló élmény volt" - mondta Sipos Ákos, a Tamil Devils navigátora, aki egy titkos templom folyósóra is bejutott, ahol megzavart denevérekkel kellett megküzdenie.
A legnagyobb akadályt minden kétséget kizáróan a célpont, Madurai városa jelentette. A belvároson át kellett küzdeni magukat az indulóknak és egy adott címre kellett bejutni, aminek még GPS koordinátáit sem adták meg a szervezők. A versenyzőknek meg kellett küzdeniük a zarándokváros délutáni felbolydult forgatagával. A méhkaptárhoz hasonlítható káosz próbára tette mind a pilóták, mind a navigátorok türelmét. "Idegőrlő volt, de átjutottunk a városon" - mondta Takács M. Zoltán a Kan Sasból. Több csapatot rendőrök is megállítottak. Itt a nyelvi nehézségek okoztak gondot. A városban a helyi riksa kulik kollegiális szeretettel segítették az eltévedt rallisokat a célpont felé.
Ahová délután 5-ig be kellett beérni mindenkinek. A későn érkezőktől súlyos pontokat vonnak le az összetettben. A délután 5 előtti finisben a 16-ból mindössze 7 csapat érkezett meg, köztük az összes magyar legénység. Elsőként ismét a 01-es Aramageddon érkezett, második helyen az indiai Radiance, a harmadik helyen a szintén indiai Overdrive csapat futott be. A magyarok közül a Riksa Miksa 4., a Qwerty Hard Drivers 5., a Kan Sas és a 6. Tamil Devils a 7 lett. Az ördögöket fél órán keresztül tartották fel a madurai rendőrök, de még így is időben célba értek.
Érkezés után a Madurai Rotary Club tagjai díszvacsorát adnak az Indian Autorickshaw Challenge résztvevőinek.