A cég közölte, hogy eddig összesen 159 darab óriásgépre érkezett megrendelés a különböző légitársaságoktól és elismerte azt is, hogy a nyereség eléréséhez tavaly becsült 270 eladott repülőgép messze elmarad a realitásoktól.
A megrendelt repülőgépek jelen állás szerint legalább két évet késnek, s a legnagyobb megrendelők - köztük az első gépeket megvásárló Singapore Airlines - nyilvánosan adtak hangot nemtetszésüknek, sőt valamilyen formában kompenzációt is követelnek a gyártól. Eddig a pillanatig ugyan egyetlen korábbi rendelést sem töröltek, igaz újabbakat sem kapott a toulouse-i központú cég.
A cég körüli bonyodalmakat növeli, hogy a gyár a költségek lefaragására tett intézkedései aggodalmat váltottak ki a beszállítókból, akik gyárbezárásoktól és elbocsátásoktól tartanak. Egyedül Nagy-Britanniában közel 13 ezer ember dolgozott az A380-as kifejlesztésén.