Psy híres dalát több mint másfél milliárdszor töltötték le azóta, hogy a Gangnam Style alig egy éve felkerült a YouTube-ra. A siker láttán az ország turisztikai hivatala a sztárt kérte fel arra, hogy népszerűsítse Dél-Koreát a külföldi turisták körében. Ennek eredményeként Psy hat "Wiki Korea" tévéreklámban szerepel, amelyeket a héten kezdtek el sugározni a világban.
A hat 15 másodperces klip mindegyikében megtanítanak egy koreai szót a nézőknek, hogy bemutassák az ország kultúráját. A hirdetések a turisták körében népszerű tevékenységekre fókuszálnak, mint a vásárlás, a gasztronómia, a túrázás és az éjszakai élet. A kampánynak saját weboldala is van Ibuzzkorea.com néven, ahol a jövőbeni látogatók a koreai nyelvvel ismerkedhetnek, versenyezhetnek egy koreai útért, és videókat nézegethetnek.
Az alábbi videón megtekinthető az összes reklám, amelyekben többször is elhangzik a Wiki Korea kifejezés. Ez egy idő után rendkívül idegesítő tud lenni, ám az biztos, hogy figyelemfelkeltő.