A szállodaipar kérésének engedve a cég a közelmúltban módosította a hotelkritikák eltávolítására vonatkozó szabályozását - írja a Skift. Ennek alapján azok a szállodák, amelyek bizonyítják, hogy jelentős átalakuláson mentek át, új lappal kezdhetnek, és törlik a régebbi, negatív véleményeket róluk, valamint a létesítmény népszerűségi indexébe sem számít bele ezeknek az értékelőknek az osztályzata.
A szállodáknak bizonyítékokat kell küldeniük a TripAdvisornak, hogy új szobákat szereltek fel, kicserélték a fürdőszobákat, vagy megváltoztatták a hotel kinézetét. Az olyan kozmetikai változtatások, mint a festés vagy új függönyök, nem számítanak ebből a szempontból.
Az utazási oldal akkor is eltávolítja a régi bejegyzéseket, ha a szálloda egy fő tulajdonosi lánctól egy másikhoz kerül át. A nagyvonalúság azonban nem terjed ki a múltbeli építkezésekre vagy brandváltásokra, és egy új menedzsment beiktatása sem eredményezheti a korábbi bírálatok törlését.