A Boeing 787 Dreamlinerének megjelenését hatalmas várakozás előzte meg a légi iparban, hiszen nemcsak 20 százalékkal kevesebb üzemanyagot fogyasztanak, de az utazási élmény is jobb rajtuk. A zajszint például 60 százalékkal alacsonyabb, mint a hagyományos gépeken, a világítás segít az időeltolódás miatti jet lag enyhítésében, az ablakok felülete pedig 30 százalékkal nagyobb.
Több éves tesztrepülés után az első gép 2011 októberében állt szolgálatba az All Nippon Airwaysnél. A Dreamlinerek pályafutása zökkenőkkel kezdődött. Miután több gépnek is túlmelegedett az akkumulátora, a hatóságok három hónapig nem engedték repülni a 787-eseket. Azután emelkedhettek ismét a levegőbe, hogy a Boeing újratervezte az akkumulátor szigetelését.
Az alábbi videón a Boeing 787-es 9-es változata látható, amint felkészül a tavalyi farnborough-i légi show programjára. A látványos felvételen a 63 méter hosszú és 115 tonnás repülő olyan könnyedén fordul, akár egy kisrepülő.