A november 11-i Szent Márton-napi hagyományokat az idén is kiemelten népszerűsíti a Magyar Turisztikai Ügynökség őszi belföldi kampánya részeként, hogy felelevenítse a hozzá kapcsolódó libalakoma hagyományait, és felhívja a figyelmet az ünnepi programlehetőségekre.
Érdemes útnak indulni, mert a vendéglátóhelyek különleges ajánlatokkal várják a vendégeket országszerte
– áll az ügynökség közleményben. A Szent Márton-napra hangolt, bor és gasztronómiai fókuszú kisfilmmel november 6-tól találkozhat a közönség a televízió képernyőjén és a Csodás Magyarország Youtube-csatornán.
Kóstolj bele az ősz ízeibe! címmel a Magyar Turisztikai Ügynönkség Szent Márton-napi ingyenes kóstolót szervez az Erzsébet téren november 9-én. Az érdeklődők nemcsak az ünnephez kapcsolódó libás ételekkel ismerkedhetnek meg, hanem a néphagyományokat felelevenítő kvízek kitöltésével játszhatnak a nyereményekért, és virtuális valóság szemüveggel is bebarangolhatják Magyarország tájait.
A tematikus kampány célja, hogy a gasztronómiai felfedezések mellett belföldi utazásra is inspiráljon. A Magyar Turisztikai Ügynökség ezúttal is együttműködik számos vendéglátóhellyel, amelyeket kiemelten népszerűsít honlapján: a Szent Márton-napi hagyományok ihlette ajánlatokról, kedvezményekről, többletszolgáltatásokról ezen az oldalon találhatók információk.