Andrea Worldwide Facebook-bejegyzésében azt írta, épp fel akart szállni egy Denverből induló járatra, amikor a kapunál lévő United-alkalmazott félreállította őt. Először azt hitte, az elszakadt jegye miatt, de
kiderült, hogy a ruházatával van baj.
Az alkalmazott a légitársaság öltözködési szabályzatára hivatkozott.
Az utas lefényképezte magát, így nézett ki:
A nő szerint öltözetét sem az utasfelvételi pultnál, sem a biztonsági ellenőrzésnél (ahol le kellett vennie a sálat és a pulóvert), sem a United várótermében nem tette szóvá senki. Húsz perc várakozás után végül egy női alkalmazott ment oda hozzá, aki azt mondta, a blúza túl keveset takar, majd felajánlott neki 100 dollár értékű utazási utalványt.
A nőt végül felengedték, de azt mondja, nagyon megviselte az eset.
A United Airlines szóvivője a FOX Businessnek elmondta, hogy kapcsolatba lépnek az utassal, hogy jobban megértsék, mi történt. A légitársaság célja, hogy a vásárlói jól érezzék magukat és kényelmesen utazzanak – tette hozzá.