- Sziasztok, megérkeztem, várom a kérdéseket!
- Mi a helyzet veled mostanában? (ossian43)
- Semmi különös, élem a szürke hétköznapokat, készülök a jövő évre.
- Hogyan telt az idei holtszezon? Mivel teltek a napjaid? (ragnotti)
- A vállalkozásomban dolgoztam, próbáltam úgy alakítani, ha jövőre újra versenyezni fogok, akkor nyugodtan ott tudjam hagyni. Ezenkívül ott voltam természetesen minden versenyen, sőt volt, amikor tréningeken is segítettem fiatal versenyzőknek.
- Láthatjuk a pályán jövőre? (rallyfanclubhu)
- Mindent megteszek azért, hogy igen. Elég komoly háttérmunka folyik már közel egy hónapja, de azért azt tudni kell, hogy ez egy magas költségvetésű sportág, úgyhogy minden bizonnyal a támogatói oldalon fog eldőlni. De a lényeg az, hogy ha jövő március-áprilisban nem vagyok ott az első verseny rajtján, és visszagondolok a sok energiára és erőfeszítésre, amit befektettünk, akkor azt kell mondanom, hogy mindent megtettünk és nem rajtunk múlott.
- A legközelebbi futamon még mindig a Schmidt Racing színeiben indultok majd? (horesnyi-gfreem)
- Sajnos jelen pillanatban nem tudom megmondani, hogy legközelebb melyik versenyen fogok elindulni, de azt sem, hogy melyik csapattól fogjuk bérelni az autót. De a Schmidt Racing egész jó autót készitett fel nekünk az elmúlt három évben, úgyhogy én örülnék annak, ha az ő autóikkal tudnánk versenyezni.
- Akkor a kérdésem, mi lesz jövőre Janikával. (Tommy206)
- Versenyezni fog. :)
- Abban biztosak lehetünk, hogy látunk még versenyautóban? (pepe83)
- Persze.
- Megvan még a kis Peugeot? (horesnyi-gfreem)
- Azt az autót, a 206 WRC-t, amivel Magyarországon versenyeztünk, azt eladták, jelen pillanatban Csehországban versenyeznek vele.
- Igaz-e az a hír, hogy egy Skoda csapaton dolgoztok? (csr)
- Nem.
- Azt írták, hogy olyan WRC-vel mész jövőre, amilyen még nem volt itthon. Van valami valóságalapja? (atiwrc)
- Az a helyzet, hogy még én sem tudom, hogy milyen WRC-vel fogok jövőre rajthoz állni, úgyhogy ennek nincs valóságalapja.
- Kitől hallanád szívesen jövőre az itinert? (ZsoleszS16)
- Szerintem van Magyarországon pár jó navigátor... Az a lényeg, hogy egy jó összhang legyen pilóta és a navigátor között, és tudjanak jól együtt dolgozni az autóban.
- Elképzelhetőnek tartod még, hogy Imivel együtt versenyezzetek? (desouza)
- Minden előfordulhat szerintem, de erre elég kicsi esélyt látok.
- Rossz a viszonyotok az Imivel Zemplén óta? (STFV)
- Nem.
- Mindenáron WRC-vel mennél, vagy ha van lehetőség, akkor lehet S1600 vagy N is? (rallyfanclubhu)
- Első lépésben szeretnék WRC-ben gondolkodni, annál is inkább, mert ez az a kategória, amivel lehet abszolútot, versenyeket és a végén bajnokságot nyerni. Innentől kezdve, ha ez nem jön össze, akkor el lehet gondolkozni a B verzión. Ez nem azt mutatja, hogy én lenézem a Super 1.6-ot vagy az N csoportot, mert azért ott is elég komoly mezőny van, ott is nagy feladat nyerni.
- Melyik a kedvenc versenyed? (petter)
- Talán a Salgótarján környéki pályákat helyezném egy kicsit előtérbe, azok számomra nagyon szimpatikusak.
- Milyennek tartod a szombathelyi pályát? (Eszthy)
- Azokat igazából nem tartom nagyon jónak, túlságosan nem technikásak, éppen ezért nagyon nehéz elkapni a ritmust. Tehát amikor megyek ezeken a szakaszokon, nem érzem őket kihivásnak. Amikor nagyon hosszú egyenesek vannak és semmi nem történik, és arra kell figyelni, hogy a végén 200 km/h-ról a legrövidebb fékutat válaszd és meg tudj állni, nem látom bennük a kihívást, és nem is tutom élvezni ezeket a pályákat. De azt kell mondanom, hogy ez is egy verseny, ezek is benne vannak az értékelésben, és aki bajnok akar lenni, annak ilyen pályákon is gyorsnak kell lenni. Egyébként a környék gyönyörű.
- Melyik légkör szimpatikusabb, a mostani vagy a 80-90-es évek? (Zsoltika_)
- A 80-90-es évek.
- A szponzoroknál mennyire befolyásos a bajnoki cím? Főleg, ha nem csak egy van? (rallyfanclubhu)
- Biztosan számit, ez szerintem mindenféleképpen pozitívum, de emellett van még millióegy dolog, ami számit.
- Szoktál raliversenyzőknek segíteni, pl.: pályaírás, technikai dolgok... (Zpatrik)
- Igen, szoktam, általában a pálya feldolgozását, felépitését igénylik sokan, az ebben való segítségemet. Nagy örömmel teszem és jó dolog, hogyha azt látom, hogy tudják használni a tanácsaimat.
- Melyik volt a legnagyobb vagy a legkellemesebb versenyed, amire mindig szívesen emlékszel vissza?? (EVO_VIII)
- Talán 1998-ban Ausztriában a Semperit-rali. Az utolsó pillanatban derült ki, hogy rajthoz tudok állni. A 87-es rajtszámot kaptam, mivel már régen a nevezési határidőn túl voltunk, és úgy nyertem meg azt a tízszeres szorzójú Európa-bajnoki futamot, hogy megelőztem a bajnokot. Erre mindig szívesen emlékszem, jó verseny volt.
- Tavaly gyorsabb voltál a pályákon, mint idén a győztesek? (desouza)
- Nem tudom, nem követtem ennyire a bajnokságot, nem tudom, hogy milyen gyorsasági szakaszok voltak, ezek mennyire egyeztek meg a tavalyi pályákkal.
- Az autósportokban is vannak ellenségeskedések a versenyzők közt? Vagy itt nem? Mert ha igen, akkor mondjuk autósportban könnyű elintézni az ilyet (leszorítani stb.) (Doiii_nem_van)
- Én nem tudok ilyenről, hogy volna ellenségeskedés. Ahogy észreveszem, egészséges verseny van a versenyzők között. Nem hiszem, hogy ezt - ha volna ilyen - úgy kellene elintézni, hogy leszoritjuk a másikat - ha másért nem, hát azért, mert percenként indulnak a versenyautók, és nincs lehetőség arra, hogy utolérjük a másikat, csak akkor, ha valami hiba történik. De ezeket nem a pályán kell elintézni.
- Milyen volt az osztrák, subarus buli? (rallyfanclubhu)
- Nagyon nagy élmény volt számomra, főleg azért, mert ebben az évben ez egy igazi verseny volt számomra, és elég illusztris versenyzőtársakkal. Az autó elég szokatlan volt, a nagy sebesség is egy kicsit, de én ennek ellenére nagyon jól éreztem magam, és megtiszteltetés volt, hogy ott lehettem. Nyolc versenyzőből lettem negyedik úgy, hogy egy Kenneth Erikson, egy Armin Kremer voltak mögöttem. Sokáig a második helyen álltam Stig Blomqvist mögött, de csináltam egy hibát, és visszacsúsztam a negyedik helyre.
- Mi volt a legnagyobb kudarc életedben? (jamaicangirl)
- 2003-ban elbuktam a bajnoki címet, ez mindenféleképp kudarc. Az, hogy 2004-ben nem tudtam rajthoz állni, az is az. De az ember életében az a legnagyobb kudarc, amikor emberekben csalódik - sajnos már ebben is volt részem.