A péntek esti arénás, murvás, tűzijátékos prológot Spiciék nyerték a számukra új Ford Focus WRC-vel - a közönségszórakoztató "bemelegítő" eredménye nem számít a versenybe. Spitzmüller és Kazár szombaton aztán árkot járt, rengeteget vesztett. Még rosszabbul járt a Tagai, Zsíros, Skoda Octavia egység, amely szintén rontott, ki is esett. A többi WRC-sről: Vizinék a tőlük megszokott kiegyensúlyozott autózást mutatták, a Herczig, Csökő, Subaru trió egyelőre összeszokóban van, de ahogy Vizinék Corollája, úgy az ő Imprezájuk sem a legkorszerűbb technika...
Turiék Egerben ugye váltóhiba miatt kellett, hogy (az élről) kiálljanak, nos, a Skoda Fabia Miskolc környékén sem tökéletes. Ráadásul kikéstek a 6-os gyorsról, a 40 mp büntetéssel nyilván elvesztették esélyüket a győzelemre.
A8-ban Asiék hamar feladták, megmakacsolta magát a Mitsubishi. Az egri kizárás után így már kettőből semmi. A kategóriában az ugyancsak Lancert hajtó Turánék fölényesen vezetnek, Botka Dávidék is elcsúsztak. A Super1600-osok meccsében Bútorék a legjobbak Suzukival, majd a két Kakuszi (VW) és az Ollé-féle Ignis következik. N4-ben Szabó Gergő Mitsubishije az etalon.
A néhol dzsuva, másutt nem jelzett vízátfolyás sokakat megtréfált, nem kevesen estek-keltek. Folytatás vasárnap újabb 6 szakasszal.
13. Gulyás Miskolc-rali, állás 6 gyors után (élcsoport):
1. Ifj. Tóth, Bahor (Peugeot 307 WRC) 29:04.3 p
2. Benik, Varga (Ford Focus WRC) + 11.5 mp
3. Turi, Tóth I. (Skoda Fabia WRC) + 1:09.5 p
4. Vizin, Táborszki (Toyota Corolla WRC) + 1:54.9 p
5. Turán, Rusznák (Mitsubishi Lancer Evo VI) + 2:05.1 p
6. Bútor, Tóth V. (Suzuki Ignis S1600) + 2:28.6 p
7. Herczig, Csökő (Subaru Impreza WRC) + 2:31.2 p
8. Kakuszi Zs., Kakuszi Cs. (VW Polo S1600) + 2:45.0 p