A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNPásztor Flóra
14:05VívásYun-Jia Zhang-Flora Pasztor
HUNFucsovics Márton
14:45TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNAndrásfi Tibor
15:05VívásGrabiel Lugo-Tibor Andrasfi
HUNSiklósi Gergely
15:30VívásNeisser Loyola-Gergely Siklosi
HUNMarozsán Fábián
15:45TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNPupp Réka
16:50CselgáncsGefen Primo-Reka Pupp
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

730 lóerős roadster a Brabustól

Vágólapra másolva!
A Brabus újabb izom-Mercedesszel ajándékozza meg a világot: az SL 730 lóerős, V12-es biturbó motort kapott, százra négy másodperc alatt gyorsul.
Vágólapra másolva!

A Brabus korántsem visszafogott tuningjairól híresült el, ezúttal is sikerült egy különleges átértelmezéssel meglepnie a világ sportautó-rajongóit.

A Mercedes SL motorházába egy V12-es dupla turbós, 730 lóerős erőforrást ültettek, így született meg a Brabus SV12 S Biturbo Roadster, amely jogosan pályázhat a világ legerősebb roadstere címére.

A teljesítménytöbbletet az 5,5 literes motor 6,3 literesre való növelésével, és többek között speciális ötvözetből készült dugattyúk és dugattyúkarok, és főtengely segítségével érték el. A Brabus emellett a turbófeltöltő egész rendszerét újratervezte, így nagyobb lett mindkét turbó kapacitása és módosítottak az intercoolereken is.

A módosításoknak köszönhetően az autó 5000-5100-es percenkénti fordulatszám-tartományban adja le a maximális teljesítményt, nyomatéka pedig bődületes, 830-1320 newtonméteres tartományban mozog. Ezt azért a Brabus sem merte kiengedni az utcára, és 1100 newtonméterben maximálta a gépszörnyeteg nyomatékát.

A Mercedes SL 600-nak újjászületése után mindössze négy másodpercre van szüksége ahhoz, hogy elérje a 100 km/órát, 200-ig pedig mindössze 10,9 másodpercig tart a sprint. A száguldás 350 km/óráig tart, ennyiben szabta meg ugyanis a Brabus az autó végsebességét, elektronikus korlátozás segítségével.

Az autó külsejét ért módosítások az esztétikum mellett aerodinamikai szolgálatot is tesznek, segítve az úton tartani mind a 730 lóerőt, és biztosítva a folyamatos kapcsolatot a kerekek és az út között. Az SL orrán kialakított légbeömlők a motor hűtését támogatják, az átalakított lökhárítóban helyet kapott négy kiegészítő fényszórót pedig az eredeti lökhárító felfogatási pontjaira erősítették fel.

Az SV12 S-hez a Brabus kétféle, 17 és 20 colos könnyűfém felnit kínál, Pirelli, vagy Yokohama gumiabroncsokkal, az ABC elektronikus felfüggesztés pedig 15 milliméterrel alacsonyabbra engedi a Brabust a széria változatnál.

A beltérben karbon kiegészítők, többek között fűtött sportkormány, és Alcantara bőrborítású ülések várják a Brabus SV12 S leendő tulajdonosait. A Brabus nem találta fontosnak közölni az autóért kifizetendő pontos összeget.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!