A grove-i bázisú csapat mélyponton van, amit az is bizonyít, hogy versenyzői már az Európa Nagydíj óta nem tudtak pontot szerezni. Eközben a gárda technikai igazgatója, Sam Michael az elmúlt héten elmondta, átszervezésre van szükségük ahhoz, hogy kilábaljanak a bajból.
A Williams a hétvégi magny-cours-i megmérettetésre egy módosított aerodinamikai csomaggal, továbbfejlesztett karosszériával, és átdolgozott fékekkel érkezik, ám Webber tisztában van azzal, csak úgy oldódhatnak meg a csapat problémái, ha az FW28-as modell jól fog teljesíteni Franciaországban.
"Világosan látszik, hogy nem hozzuk a várt eredményeket, így mindent meg kell tennünk annak érdekében, hogy az autó ismét versenyképes legyen" - mondta az ausztrál pilóta. "Új elemeket vetünk majd be a Francia Nagydíjon, hogy felzárkózhassunk ellenfeleinkhez, ami nem lesz könnyű, hiszen általában éppen Magny-Cours az a hely, ahol a többiek is komoly fejlesztésekkel indulnak. Ahhoz tehát, hogy sikerüljön elérni céljainkat, mindenkinél nagyobb fejlődést kell elérnünk."
A csapat német versenyzője, Nico Rosberg azonban magabiztos, ugyanis véleménye szerint a francia ring karakterisztikája fekszik az FW28-asnak, így az indianapolisi kudarc után jól szerepelhetnek a hétvégén.
"A következő futamon a silverstone-i aero csomagot fogjuk majd használni, mely véleményem szerint javítani fog az Amerikában mutatott teljesítményünkön" - mondta Rosberg.
A Williams továbbá megkapja a Cosworth legújabb, hatos szériaszámú CA2006-os kódszámot viselő motorját, melytől a versenyzők szintén előrelépést remélnek.