Épen ezért a jelenleg még Michelin-termékeket használó istállók azt szorgalmazzák, hogy jövőre minden gárda egységes két Bridgestone keverék közül választhasson. Szerintük így csökkenne a Ferrari előnye. A szabálymódosítást már meg is szavazták a csapatok, mindössze három ellenszavazattal. A Ferrari mellett a Williams és a Toyota nem adta áldását a kezdeményezésre, ami érthető is, hiszen ők jelenleg is a Bridgstone partnerei.
Ross Brawn, a Ferrari technikai igazgatója szerint ugyanakkor ezzel a lépéssel a Michelin papucsosok magukat is nehéz helyzetbe hozták: "A Bridgestone által felkínált két abroncshoz sem tud majd mindenki egyformán alkalmazkodni. Azok közül is lesz, amelyik jobban kedvez majd egyik-másik gárdának."
"Szerintem az lenne a legjobb megoldás, ha mindenki kiválaszthatná a saját autója számára a legmegfelelőbbet több verzió közül. Így tűnnének el a különbségek leginkább. Hiszen általában minden csapat más taktikával, más beállítással és egészen biztos, hogy más stílusban vezető pilótával versenyez. A két felkínált gumiszett közt pedig valószínűleg nem mindenesetben találnák meg a legoptimálisabbat."
"Ha minden versenyre két abroncsfajtával érkezik a Bridgestone, azzal akaratán kívül is favorizálhatja valamelyik gárdát, legyen az a Ferrari vagy a McLaren, hiszen elképzelhető, hogy az a két garnitúra a többieknek nem fekszik annyira"- folytatta érvelését a nagy stratéga.
"Szerintem legalább hat különböző keverékkel kellene minden versenyre készülnie a Bridgestone-nak, ennyiből mindenki kiválaszthatná a számára legmegfelelőbbet. A most megszavazott regulának az lesz a következménye, hogy egy éven belül azt fogjuk hallani, hogy ezen a hétvégén a Bridgestone abroncsai a Ferrrinak, a következő futamon pedig éppen valamelyik másik csapatnak kedveznek"- fejezte be a többiek számára is megfontolandó eszmefuttatását Ross Brawn.