Bár a japán versenyző számára nem sikerült túl jól a nyitónap, hiszen egy hidraulikus probléma hátráltatta, ami miatt a mért kört teljesítő versenyzők közül a leglassabbnak bizonyult, mégis optimista a folytatást illetően.
Szato úgy érzi, hogy igenis van fejlődési lehetőség az SA06-os modellben, így mindenképpen előrelépés az a korábbi versenyautóhoz képest, mely valljuk be, szinte teljes egészében az Arrows 2002-es alapjain nyugodott.
"Remekül kezdett az SA06-os" - mondta Szato. "Ez volt az első tesztünk az új modellel az elmúlt heti bemutató óta, és a reggeli edzésen, illetve a második tréning első felében minden rendben volt vele. Sajnálatos módon azonban volt egy kisebb hidraulikus problémánk, mely miatt nem tudtuk teljes egészében befejezni a programunkat, de szerintem ezt hamarosan orvosoljuk. Ezek a kisebb problémák nem meglepőek egy új autó első bevetésekor."
"Az SA06-os viselkedése fantasztikus, remekül teljesít, így elégedett vagyok azzal a fejlődéssel, melyet a pénteki edzéseken elértünk."
Sakon Yamamoto, aki tegnap mutatkozott be először élesben a királykategóriában, szintén meg volt elégedve az új autóval, bár a délutáni tréningen ő is egy hidraulikus probléma miatt volt kénytelen idő előtt visszavonulni.
"Természetesen csalódott vagyok, hogy így kezdődött az első versenyhétvégém, azonban egyben elégedett is vagyok, hiszen az SA06-os hatalmas előrelépés a korábbi modellhez képest" - mondta Yamamoto. "Köszönetet szeretnék mondani a csapatnak, hogy kemény munkájukkal két új autóval állhatunk rajthoz a Német Nagydíjon."
"A reggeli tréningen a finomra hangolás volt a célunk, de sajnos nem tudtunk különböző beállításokat kipróbálni a hidraulikus probléma miatt. Mindezek ellenére magabiztos vagyok, és úgy gondolom, hogy a szombati időmérő edzésen minden rendben lesz."