Vadonatúj festésüket vélhetően csak a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj előtti napokban leplezik le.
A téli teszteken mindenkinek feltűnt, hogy a Honda a megszokottól eltérően, szponzorok nélküli, feketére festett autókkal kezdte meg a munkát, miután a csapat korábbi főtámogatója, a British Ameriocan Tobacco (BAT) az Európai Unió által bevezetett dohányreklám tilalom miatt az év végén kiszállt a Forma-1-ből.
A brit gárda egyelőre nem hozta nyilvánosságra jövő évi szponzori listáját, azonban egyre valószínűbb, hogy egy radikálisan új festéssel vág majd neki a 2007-es idénynek, melyet a csapat ügyvezetője, Nick Fry is megerősített.
A szakember elmondta, hogy a Honda a szokásostól eltérően egy helyett két bemutatóval készül a jövő évre, hiszen miután január 22-én leleplezi az RA107-es kódszámmal ellátott modellt, vélhetően csak a szezonnyitó futam előtti napokban mutatja be vadonatúj, az eddigiektől merőben eltérő festését.
"Már kialakítottuk marketingtervünket, mely biztos vagyok benne, hogy sok embert meg fog lepni, hiszen az eddigiektől eltérően készülünk a jövő évre. Nem lehet majd látni a Honda logókat, és feliratokat az autón, valami teljesen más lesz" - mondta titokzatosan Fry a Forma-1 hivatalos weboldalán.
"Ami az időbeosztásunkat illeti, az új autó nagy valószínűséggel január harmadik hetében, 22-én gördülhet először pályára, azonban új marketingtervünk és új partnereink bemutatására csak március elején kerül majd sor. Szóval végeredményben két bemutatónk lesz, egy az új autóé, egy pedig az új marketing koncepcióé."