Máris az F1-be történő visszatérésről beszélnek a Honda vezetői
A japán motorgyártó féllábbal most is bent van a sorozatban, 2026-tól viszont a legnagyobb motorszállító lehet.
![](https://cdn.origo.hu/2023/02/kNH790HO7OvfNIwwkGXLDjo-tDWopnu2EEigyAnnSwo/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzZmN2U0MWI0YjYyYTRhZWI4YjA0NjJkZjg5ZTdjNGMw.webp)
A japán motorgyártó féllábbal most is bent van a sorozatban, 2026-tól viszont a legnagyobb motorszállító lehet.
Max Verstappent különgesen és drága ajándékkal lepte meg a Honda Racing a “Thanks Day” napján Japánban.
Úgy néz ki, a holland pilótának és Péreznek is mindenképpen be kell vállalnia egy rajtbüntetést.
Felmerült, hogy az erőforrást innentől kezdve csak a pénteki edzésnapokon használják.
Csak a Magyar Nagydíj pénteki napja után dől el, hogy a futamra is meghagyják-e az erőforrást.
Úgy vélik, a francia pilóta érkezése előrelépést jelenthet a szimulátoros munkában.
Az energiaitalosok tanácsadója homályosan fogalmazott arról, hogy az istálló marad-e az F1-ben.
A franciák ezzel együtt remélik, hogy elkerülhetik ezt a forgatókönyvet.
Mattia Binotto úgy véli, nem csak ők veszítettek a teljesítményből az idei évre.
Az idén Szuzukában Toro Rossót vezető Jamamoto Naoki szerepet kaphat az F1-es programban.