Fisico például már abban sem hisz, hogy csapata rövid időn belül le tudja dolgozni jókora hátrányát.
A legutóbbi két szezon konstruktőri versenyének bajnoka, a Renault az idén finoman szólva is beragadt a rajtnál. A francia gárda mindössze kilenc pontot szerzett az első három futamon.
A mezőny a múlt héten Barcelonában, a hétvégi Spanyol Nagydíj helyszínén tesztelt, ahol természetesen a Renault is több újítást bevetett. Fisichella azonban ezektől az új alkatrészektől sem vár felemelkedést.
"Jó irányba haladunk a fejlesztésekkel, de mindenki fejlődött, úgyhogy szerintem nem fogunk tudni előrébb lépni"- nyilatkozta lemondóan az olasz pilóta.
A Renault hátránya Fisichella szerint továbbra is körönként mintegy másfél másodperc az élmezőnnyel szemben, ez pedig tetemesnek mondható. A legfőbb problémát az jelenti, hogy az autó menet közben nem viselkedik kezes bárányként: "Egész egyszerűen úgy is mondhatnám, hogy nincs tapadásunk"- világított rá a problémára Fisichella.
"Az autó hátulját fékezéskor nagyon nehéz megtartani, a gyors kanyarokban pedig jócskán alulkormányozott a versenygép"- panaszkodott tovább a rutinos olasz. "A tapadás egyszerűen annyira kevés, hogy így nem is tudunk olyan sebességet elérni, amivel jó köridőket futhatnánk."
Az három futam után is leszögezhető, hogy a Renault idei szezonjának lényegében lőttek, de Fisichella azért még nem adja fel, és mindenképpen szeretné megjavítani idei legjobb helyezését, az Ausztráliában eléret ötödik pozíciót: "Még keményebben kell dolgoznunk, mindent el kell követnünk annak érdekében, hogy megtaláljuk a problémák forrását."