Nick Fry ugyan örömét fejezte ki, hogy a Honda fiókcsapata, a Super Aguri ilyen versenyképes az idén, de azt is megjegyezte, hogy a gyári csapatnak sokkal gyorsabbnak kellene lennie.
Mikor a Honda vezetősége beleegyezett, hogy a tavalyi RA106-os modellje alapján készülhet el a Super Aguri idei autója, valószínűleg senki sem gondolt arra, hogy a kiscsapat majd lépést tud tartani a gyári gárdával. Ha viszont a világbajnokság állására tekintünk, jól látható, hogy a négy futam után az egykori Forma-1-es pilóta, Aguri Szuzuki vezette csapat előrébb jár, hiszen neve mellett már szerepel egy pont.
Ha a papírformát vesszük figyelembe, akkor erre elvileg nem kerülhetett volna sor, hiszen a Hondának nem csak jobb a pénzügyi, személyzeti és technikai helyzete, de náluk versenyez a modernebb autóban a Super Aguri pilótáinál azért többre taksált Jenson Button és Rubens Barrichello is. Ez még akkor is kínos a Hondára nézve, ha a két csapat egyforma gumikat és a motorokat használ.
"Örülök nekik, hiszen mindannyian a Honda család tagjai vagyunk"- nyilatkozta Nick Fry, a Honda csapatfőnöke, aki különösen Anthony Davidson és Takuma Szato sikereinek örül, a két versenyző ugyanis a Hondával is szerződésben áll.
Az azonban érthetően nem tetszik az 50 éves britnek, hogy a fiókcsapatuk előttük áll: "Utálom ezt a helyzetet, de gratulálok a teljesítményükhöz, nagyon jók."
Nick Fry viszont nem tartja valószínűnek, hogy a Super Aguri a szezon végéig meg tudja őrizni a jelenleg elfoglalt nyolcadik helyét a konstruktőrök versenyében: "A Forma-1-ben folyamatosan fejleszteni kell, de a Super Agurinak nincs annyi pénze, hogy bírja ezt a tempót. Nagyon nehéz lesz számukra ezt a szintet tartani."
Mint tudjuk a Super Aguri az egyik legkisebb költségvetésből dolgozó istálló, de második évére már a középmezőnybe küzdötte fel magát, míg a Honda csapata idén rég nem látott mélyrepülést folytat, és továbbra is alulmúlja a várakozásokat.