A Tokióban dolgozó mérnökök előzetes várakozása, vagyis hogy a szuperlágy abroncsok remekül viselkednek majd, tökéletesen beigazolódott, hiszen Kimi Räikkönen is ezen futotta a verseny leggyorsabb körét.
"Sok minden történt a hétvégén, de azt szinte lehetetlen elfelejteni, hogy milyen fantasztikus világbajnokságnak és küzdelemnek voltunk tanúi vasárnap. Úgy vélem, hogy a Bridgestone-nak fontos a szerepe, de semmiképpen sem döntő"- kezdte van de Grint.
A futamon sokféle gumitaktikát figyelt meg a cég, amely közül szerinte a legérdekesebbet a Renault pilótája, Heikki Kovalainen mutatta be. A finn szuperlágy keverékkel rajtolt a Hungaroringen, és a verseny két szakaszát is ezen teljesítette, majd jól megérdemelten végül pontot szerzett.
"A lágyabb összetételű abroncsok kimagaslóan jól szerepeltek az egész hétvége alatt, míg a szuperlágyak kihívást jelentettek mind a pilóták, mind pedig a mérnökök számára. A pálya és az időjárási feltételek azonban a szuperlágynak kedveztek és kiválónak bizonyultak, hiszen a verseny leggyorsabb köre is ezzel született."
"Korrekt, ha azt mondom, hogy a pénteki és a szombati gyakorlások után kíváncsi voltam a szuperlágy keverék versenyen való teljesítményére, de az is tény, hogy vasárnap nagyon jól szerepelt. Ezért dicséret illeti a Tokióban dolgozó mérnökeinket, akik helyesen becsülték meg a helyzetet. Összességében nagyon elégedett vagyok mindkét gumival"- állította a főmérnök.