A luxus fehérneműmárka szlogenje „Nőktől nőknek”, a melltartóikat mégis férfi modellel reklámozzák

Honey Birdette, reklám, fehérnemű, lmbtq, LMBTQ-propaganda
Vágólapra másolva!
Ez aztán a nemi egyenlőség!
Vágólapra másolva!

A Honey Birdette luxus fehérneműmárka, amely egykor büszkén hirdette csúcskategóriás termékeit „Nőktől, nőknek" szlogenjével, azt mára „luxusmárka mindenkinek"-re változtatta, és legutóbbi reklámjukban egy melltartóba és bugyiba bújt férfival hirdették termékeitek – és progresszivitásukat.
Instagram oldalukon egy posztot tettek közzé, amin Jake DuPree férfi modell látható a márka egy új kollekcióját viselve. A képaláírásban kiemelik, hogy milyen fontos a márka számára a befogadó és sokszínű környezet megteremtése, szerintük ugyanis ez szükséges ahhoz, hogy megerősítsék és támogassák az LMBTQ közösségek, a nőket és bárkit, aki „csodásnak" szeretné érezni magát a márka fehérneműiben. A leírásban szerepel az is, hogy a negatív és szerintük „gyűlölködő" kommentek törlésre kerülnek majd.

A szólásszabadság szellemében aztán később le is tiltották a kommentelési lehetőségeket.

Később Jake DuPree modell, aki magát amúgy nembináris neműnek tartja, kirakott pár posztot arról, hogy nehéz napokon van túl, de jól esnek számára a támogató szavak. A poszthoz készült fotókon szintén a fehérnemű márka melltartóiban pózol.

Persze sokak szerint túlzó volt alkotmányba foglalni itthon, hogy az anya nő, az apa férfi, de azért úgy tűnik mégiscsak jó, hogy ez még idejében megtörtént.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!