A Honey Birdette luxus fehérneműmárka, amely egykor büszkén hirdette csúcskategóriás termékeit „Nőktől, nőknek" szlogenjével, azt mára „luxusmárka mindenkinek"-re változtatta, és legutóbbi reklámjukban egy melltartóba és bugyiba bújt férfival hirdették termékeitek – és progresszivitásukat.
Instagram oldalukon egy posztot tettek közzé, amin Jake DuPree férfi modell látható a márka egy új kollekcióját viselve. A képaláírásban kiemelik, hogy milyen fontos a márka számára a befogadó és sokszínű környezet megteremtése, szerintük ugyanis ez szükséges ahhoz, hogy megerősítsék és támogassák az LMBTQ közösségek, a nőket és bárkit, aki „csodásnak" szeretné érezni magát a márka fehérneműiben. A leírásban szerepel az is, hogy a negatív és szerintük „gyűlölködő" kommentek törlésre kerülnek majd.
A szólásszabadság szellemében aztán később le is tiltották a kommentelési lehetőségeket.
Később Jake DuPree modell, aki magát amúgy nembináris neműnek tartja, kirakott pár posztot arról, hogy nehéz napokon van túl, de jól esnek számára a támogató szavak. A poszthoz készült fotókon szintén a fehérnemű márka melltartóiban pózol.
Persze sokak szerint túlzó volt alkotmányba foglalni itthon, hogy az anya nő, az apa férfi, de azért úgy tűnik mégiscsak jó, hogy ez még idejében megtörtént.