A meleg témájú ruházati cikkek és táskák szivárványos motívumokat ábrázolnak "Légy büszke, légy önmagad" felirattal.
A Hasbro szerint az eladásokból származó bevételt egy olyan Rhode Island-i szervezet javára fordítják, amely nemrégiben "ifjúsági drag workshopot" tartott, ahol a résztvevők megtanulhatták, hogyan válhatnak drag queen előadókká. A drag queen workshop egyébként egy háromnapos rendezvény volt, amelyre májusban került sor, és a 14-25 év közötti személyek látogathatták.
Nem ez az első eset, hogy a gyermekek kedvenc barátai promótálják a Pride hónapot.
Nemrégiben a népszerű brit animációs sorozat főszereplője, Peppa Malac egy Instagram-posztban ünnepelte a meleg büszkeséget, amelyben a címszereplő több barátjával együtt egy LMBTQ témájú szivárvány alatt volt látható.
A Walt Disney Co. élen jár a transzneműség, a drag-kultúra és az LMBTQ egyéb formáinak a gyerekek körében történő népszerűsítésében. A vállalat az elmúlt években azon dolgozott, hogy parkjait nemileg semlegesebbé tegye. Az egyik legnagyobb változás az volt, hogy eltörölték a Disney ikonikus "hölgyeim és uraim, fiúk és lányok" köszöntését. Mostantól a Disney-parkok a vendégeket "minden korosztály álmodozóinak" szólítják. Egy nemrégiben készült videón pedig egy transzvesztita Disneyland alkalmazottja üdvözölte a gyerekeket a kaliforniai parkban.