A vállalat közölte, hogy az eladásai 5,4 százalékkal csökkentek a július 29-én véget ért második negyedévben, az egy évvel korábbi időszakhoz képest. Az online vásárlások meredeken, 10,5 százalékkal estek vissza. A bolti tranzakciók volumene csökkent, ahogyan a tranzakciók átlagos dollárértéke is.
A bolti forgalom 4,8 százalékkal esett vissza.
Idén tavasszal a Target éles kritikával és bojkottal szembesült, miután a Pride-hónap miatt transznemű ideológiát népszerűsítő cikkeket is árultak.
A vállalat elismerte, hogy a transznemű ideológiát népszerűsítő holmik miatt csökkentek az eladások.
Célunk, hogy választékunk széles körben visszhangra találjon, és teljesítse a márka ígéretét. Ebben az esetben a negatív reakció egy jelzés számunkra, hogy tartsunk szünetet, alkalmazkodjunk és tanuljunk"
– mondta Christina Hennington, a vállalat növekedési igazgatója a negyedéves eredményeket tárgyaló konferenciahíváson.
A Pride-hónap kínálatában transznemű ideológiát népszerűsítő gyermekkönyvek is feltűntek. Az idei kollekcióban szerepeltek olyan fürdőruhák,
amelyek alkalmasak a férfi nemiszervek befogadására is, még akkor is, ha az egyébként női stílusban készült.
A Target ezekről azt állította, hogy felnőtteknek szóltak.
Emellett számos gyermekruházat és játékeszköz volt szivárványokkal és LMBTQ-jelszavakkal díszítve.