A Launch Music ingyenesen, illetve előfizetési díjért hozzáférhető tartalmakat egyaránt tartalmaz, kínálatában zenei videók, művészinterjúk éppen úgy helyet kapnak, mint a hanganyagok közvetítése - mindehhez arra van szükség, hogy a szélessávú internet elterjedése Európa-szerte tömegessé váljék.
A Yahoo nem árusít letölthető zenéket Észak-Amerikában, de a cégnél elmondták, hogy komolyan mérlegelik egy ilyen szolgáltatás beindítását is - amikor a Launch látogatóinak havi száma eléri a 9 milliót. "Első lépésben globálissá teszzük a Launch-ot, aztán meglátjuk a lehetőségeket" - fogalmazott David Goldberg, a Yahoo elnökhelyettese, a Launch Music ügyvezetője.
A Launch Európában - az amerikai példát követve - elsősorban hirdetésekből kívánja fenntartani magát. Goldberg elmondta, hogy a Launch együttműködésre készül egy brit zenei oldallal, a - BT Group tulajdonában lévő - Dotmusic-kal, hogy szórakoztató tartalmat nyújtsanak a BT OpenWorld szélessávú előfizetőinek. A Yahoo nemrégiben indította el ingyenes randevúszolgáltatását Európában; őszre azonban ennek fizetőssé tételét tervezi.