Mivel az Európai Unió által megszabott emissziós szabályozások határideje egyre közeledik, az autógyártók egyre élénkebben érdeklődnek az olyan költségesebb technológiák iránt, melyek járműveik szén-dioxid-kibocsátását képesek leszorítani. A Bosch dízel-elektromos hibrid rendszere 2010-re jelenhet meg, és már meg is vásárolta a Citroënt és Peugeot-t tömörítő PSA konszern. A franciák egy saját dízel-hibrid hajtásrendszert is fejlesztettek a 308 számára, azonban a többi modelljükbe a német elektronikai óriástól vennék a technológiát. A fejlesztők szerint ezzel a hajtáslánccal akár a 100g/km-es határ alá is kúszhat a modellek szén-dioxid-kibocsátása.
A Bosch azonban már jövőre beszáll a hibrid járművek piacára, ugyanis 2008 januárjától már szállítják elektromos-benzines hajtásláncukat a Volkswagennek, az Audinak és a Porschénak is. Elsőként a nagyméretű szabadidő-autók, vagyis a Touareg, a Q7, és a Cayenne kapja meg a környezetbarát technológiát.