„Mind a sorozat, mind a hozzá kapcsoló kampány abszolút várakozáson felül teljesít, ami a fogadtatást illeti. Szerencsére azt tapasztaljuk, hogy a piac, az előfizetők honorálják, hogy komoly energiákat mozgatunk meg egy ilyen sorozat elkészítésekor. Örülünk, hogy érdemes" – válaszolta az Origo megkeresésére Benda Gergely, az HBO regionális marketingvezetője.
A zárás felfogható véglegesnek, de évadzárónak is, ez persze szándékosan történt. „Ennyi előkészítő szakmai munka után nehéz volna azt hitelesen állítani, hogy ilyesmi véletlenül történne... A második évadot illetően végleges döntésről még nem tudok beszámolni, de arról igen, hogy nagy erőkkel dolgoznak a kollégáink egy potenciális új évad forgatókönyvén" – jelezte.
„Számos belső és külső tényező együttállása szükséges ahhoz, hogy egy ilyen döntést meghozzunk: nem utolsó sorban komoly minőségi elvárásai vannak az elmúlt évek termései alapján az előfizetőiknek is és nekünk is magunkkal szemben, amelyeknek meg kell felelnünk. Az Aranyélet esetében döntésre reálisan 2016 első negyedében van esély" – tudtuk meg.
Szerettünk volna számokat is írni, megtudni, hányan nézték meg az első, illetve az első négy részt, de csak annyit árult el, hogy a sorozat lineáris nézettsége és az HBO GO lejátszások alapján is a legsikeresebb műsoraik között van már most. Az HBO-előfizetők számát sem árulja el a cég: „Az HBO előfizetők száma évek óta folyamatosan nő szerencsére. Ez alól nem volt kivétel az idei ősz sem, aminek mi nagyon örülünk, hiszen ez teszi lehetővé, hogy egyre többet és többet fektessünk valóban minőségi szórakoztatásba" – közölte a regionális marketingvezető.