Mindhárom célcsoportban és a teljes lakosság körében is piacvezető volt a hétvégén a TV2 - derül ki a Nielsen méréseiből. A hét legnézettebb műsora a Sztárban sztár volt, de már a Star Academy élő showja is megszorongatta az RTL Klubbon futó Kicsi óriásokat.
A TV2 beköltözős tehetségkutatójának a szombati adása volt a legnézettebb adás a műsor indulása óta. A Nielsen mérései szerint 18-49 éves korosztályban már
meg is előzte a konkurens csatornán futó műsort
- a Star Academy-t 13,6 százalék, a Kicsi óriásokat 13,4 százalék választotta ezen a hétvégén. A teljes lakosság körében pedig mindössze a 0,1 százalék a különbség a két műsor közönségaránya között, egyelőre még az RTL Klub javára.
A Sztárban sztár továbbra is dübörög:
ez minden célcsoportban a hét legnézettebb műsora volt.
Az éppen televíziót néző 18-59 évesek 26,6 százaléka, míg a tévéző teljes lakosság 30,4 százaléka követte figyelemmel az ország legnagyobb házibuliját. Ez utóbbi közel 1 300 000 nézőt jelent.
A celebátalakítós műsort követte egy új török sorozat a Szultána, amely a négy évesnél idősebb tévénézők 16,6 százalékát érdekelte.
Jó eredményt értek el a TV2 kábelcsatornái is. A SuperTV2-n futó Jóban Rosszban szerdai epizódja mindhárom célcsoportban
a legnézettebb kábeles műsor volt
az elmúlt héten. A teljes lakosság körében a második legnépszerűbbnek az Extrém Activity bizonyult, ami a tévénézők 5,8 százalékát érdekelte. Ezzel a kábelcsatornák közt első lett a műsor idősávjában.
Erősödik a Prime csatorna nézői bázisa is: az előző héthez képest teljes napon 6 százalékkal nőtt a piaci részesedése, így már átlagosan 2,5 százalékos közönségarányt ért el a 18-59 korcsoportban.
A tavalyi év azonos hetét vizsgálva a teljes cégcsoport piaci részesedése 22 százalékkal nőtt teljes napon, főműsoridőben pedig ez a szám 28 százalék.A TV2 portfóliójának az idei évet vizsgálva eddig a szeptember a legerősebb hónapja.