A szabadjelző és a védjegy körüli cicaharc lényegtelen, az igazi ügy a Bolt adózása – erről beszéltek a Világgazdaságnak a taxis piac friss történéseit ismerő források.
Mint ahogy arról lapunk beszámolt, az Országos Taxis Szövetség (OTSZ) képviseletében Metál Zoltán elnök a múlt héten panaszt nyújtott be a Fővárosi Önkormányzatnak, hogy bírálja felül a BKK-t, és vonassa vissza a Bolt taxiszolgáltatási engedélyét. Ezt lényegében arra alapozta, hogy szerinte a Bolt logó- és szabadjelző-használata nem szabályos. Metál Zoltán rövid úton lepattant a fővárosról, a BKK teljes mellszélességgel kiállt a Bolt mellett. Az már kevésbé volt meglepő, hogy maga a Bolt szerint is minden a legnagyobb rendben van a logójával.
Azt is lehetne gondolni, hogy amilyen hirtelen jött, olyan hirtelen véget is ért a taxis belviszály Budapesten. Csakhogy ez koránt sincs így: lapunk tudomása szerint már készül a második csapás a Bolt ellen, és jóval érzékenyebben érintheti a céget, mint az első.
Hogy hogyan működik a Bolt Magyarországon? Mi a baj a Bolt működésével? És vizsgálja-e a NAV a Boltot? Mindezekről olvashat a vg.hu cikkében, ha ide kattint.