Aki figyeli a Volvo jelölési koncepcióját, feltehetően észrevette, hogy a svédek mostanában nem csupán az "S" és "V" betűkkel különböztetik meg limuzin és kombi modelljeiket. Előbbinél az első szám ugyanis páros, míg utóbbinál páratlan. De továbbmegyek, ahogyan azt a vadonatúj S40/V50 duó esetében már láthattuk, eltérő a hűtőmaszk kialakítása is (esetünkben krómozott és függőleges rácsozású), továbbá kevésbé agresszív az első lökhárítón a levegőbeömlő nyílás, illetve a ködfényszórók formája. A modellfrissítés apropóján nemrég a középkategóriás S60/V70 modellcsaládnál is bevezették eme jellegzetes stílusjegyeket.
Persze, a fiatalításkor ennyi kevés lett volna az üdvösséghez: kevésbé szembeötlő beavatkozás ugyan, de mintázat nélküli, műanyag burát kaptak a fényszórók, ahol is a tradicionális törlőlapátokat nagynyomású mosóberendezésre cserélték. A hagyományos ablaktörlők sem "élték túl" a ráncfelvarrást, azokat korszerűbb megjelenésű, nagyobb hatásfokú és működés közben csekélyebb szélzajt keltő flexibilis lapátok váltották fel. A hátsó fertályon a lámpa kiosztását módosították, a kipufogócső krómtól csillog, míg a rakodóküszöböt műanyag borítás védi a nehezebb tárgyak becsúsztatásakor előforduló karcolódástól.
Betekintés
két pohártartót rejtKeménykötésű
Bátran előzhetünk, autópályán nagy átlagsebességet tarthatunk, hiszen az erőforrás potenciáljára bármilyen helyzetben számíthatunk, a 350 Nm-es maximális nyomaték ugyanis 2100-5000 fordulat között folyamatosan biztosított, a V70 egyenletesen jól húz. Természetesen ilyenkor üzemanyag formájában megköveteli a példás munkáért járó "jutalmat". Az R-modellek és az S80 után a középkategóriás Volvóban is megjelent a Four-C névre keresztelt aktív futómű.