összekötő 58 km - szelektív 291 km - összekötő 218 km
A szombati szelektív elején technikás pályán haladtak a versenyautók egy kis hágóig. Ezután kőhalmokkal szegélyezett pályán folytatták útjukat M'siedig, ahol a szervizpont várta őket. Száz kilométeren keresztül kőhalmok szegélyezték a pályát, mely hol ligeteken, hol chottokon (kiszáradt sós tavakon) vezetett keresztül. A hullámos talajon sok ritmusváltásra volt szükség. A 206. kilométertől szűk és technikás rész következett, majd egy tempós rész vezette el a versenyzőket a Goulimine-től délre található célhoz. Végül a verseny leghosszabb összekötő szakaszának (218 km) teljesítése után érkezett meg a mezőny Agadirba.
"Szerintem szegény autónk életében nem kapott még annyit, mint ma" - kezdte fejcsóválva a pilóta a célban, miközben igyekezett felmérni a külsérelmi nyomokat. "Igaz, nem is autóztunk még soha húsz percen belül a nyolcszoros Dakar-győztes Peterhanselhez!" - folytatta felderülő arccal. "A mai napról tudni kell, hogy reggel úgy indultunk neki, hogy az összetettben a kilencedik és a tizenkettedik hely között bárhol lehetünk a nap végére. Ráadásul a három nagy riválisunkkal egymás után is rajtoltunk, így tulajdonképpen egész nap hol egyikkel, hol másikkal vívtunk. Az volt a taktikánk, hogy megyünk, ahogy tudunk, de tényleg őrült módon, és ha a helyünket nem is sikerül megtartani, legalább maradjunk látótávolságban a többiektől."
"Először a portugál mitsubishissel kerülgettük egymást, és sajnos, míg vele voltunk elfoglalva, szépen megérkezett Benielli a Renault Buggyval, és meg is előzött minket. Utána visszaelőztük, de 60 kilométerrel a cél előtt ismét elénk került, s onnantól fogva a porában autóztunk. Viszont ezzel együtt is alig három percet hozott rajtunk, tehát maradt még valamennyi a fórunkból holnapra. Az orosz nissanos kollégát megvertük, így vele szemben növeltük az előnyünket."
"Ami a vasárnapot illeti, kezdődik minden elölről. Taktikázni nem lehet, a gázt elvenni nem lehet, egy pillanatra sem. Benielli előlünk rajtol, vele nem tudunk mit kezdeni, az orosz viszont mögülünk. Vele biztosan nagyot csatázunk majd. Mint a célban megtudtuk, a mitsubishis közben kiszállt a versenyből. Hogy az autónk és főleg a gumik hogy bírták ki, azt nem tudom, mert egész nap attól rettegtünk, hogy defektet kapunk. Nem tudom, mi lesz holnap, de mindent megteszünk, hogy megtartsuk a kilencedik helyet az összetettben."
A Marokkó-rali utolsó szakaszán csodálatos táj és változatos pálya várja a mezőnyt. A 218 kilométeres gyorsaságin a pilóták és a navigátorok egyaránt megcsillogtathatják tudásukat. Az előbbieknek azonban komoly önuralomra is szükségük lesz: az útvonal számos településen halad keresztül, és a gyorshajtókat az utolsó napon is megbüntetik...