Az Audi, a BMW és a Lexus a korlátozásról szóló, szóbeli megállapodás eltörlését kezdeményezte, a Porsche pedig eleve nem is vállalta az autók végsebességének megkurtítását.
A végsebesség elektronikával történő leszabályozása bár létezik, tulajdonképpen csak egy elméleti határt jelent, hiszen a közlekedési szabályok - Németország egyes útjait leszámítva -, pontosan meghatározzák a megengedett maximális sebességet.
Talán nem is véletlen, hogy pont a német autógyárak kezdeményezték a megállapodás felrúgását, hiszen a német autópályák egyes szakaszain nincs sebességkorlátozás.
Ennek ellenére sok tulajdonos, amint átvette autóját, beleépíti a sebességkorlátozás felülbírálására alkalmas chipet.
Mivel a végsebesség korlátozásáról szóló megállapodás csak szóbeli, így semmi pontosabbat nem lehet tudni arról, hogy ennek feloldását mikor és hogyan tervezik az autógyártók.