A háromkerekű robogó ötlete nem újkeletű, hiszen a 60-as években épített már ilyet az angol BSA is, ám annak hátul volt két kereke. A Piaggio fordítva képzeli el az ideális megoldást, ezért előre szerelt két kereket a nagyobb stabilitás érdekében. Igazából erre is volt már példa, a norvég Burdeli cég egy KTM-ből varázsolt háromkerekűt, ám amíg az ő járgányuk csak egy ritka és drága játékszer marad, addig a Piaggio modelljéből tömegcikk lehet.
Bár a Bolognában bemutatott, és néhány versenyző által kipróbált gépek még csak prototípusok voltak, a motorok kidolgozottsága arra enged következtetni, hogy hamarosan valami nagyon hasonlóval fog előrukkolni az olasz gyár. Az eddig kiszivárgott információk alapján két változatban készül majd a háromkerekű robogó, amelyekbe a Piaggio-konszern már jól bevált 125, illetve 250 köbcentis egyhengeres motorjai kerülnek majd.