A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Csupasz műalkotás a Bimotától

Vágólapra másolva!
A félidomos DB5 után most egy csupasz motorral hívja fel magár a figyelmet az olasz gyár. A DB6 Delirio igazi kvinteszenciája az itáliai motorépítésnek.
Vágólapra másolva!

A Milánói Motorszalon közönsége csodálhatta meg először élőben a Bimota motorgyár legújabb modelljét, a DB6 Deliriót. A gyönyörű csupasz gép a tavaly bemutatott DB5 térhálós vázát, lengővilláját és motorját örökölte, ám amit ezek köré építettek, az egészen egyedülálló még a Bimota történetében is.

A motor szinte minden csavarjából süt, hogy gondos formatervezés eredménye, a fejidomból kinövő indexeket és fordulatszámmérőt tanítani kéne a formatervező stúdiókban, akárcsak a számtalan éllel szétdarabolt tankot, vagy a minimalista hátsórészt. A kipufogókat a jelen kor divatjának megfelelően a hátsó idom alá húzták fel, de a cakkos féktárcsák is a legutolsó trendet követik. Elöl egy 50 mm-es fordított Marzocchi villa dolgozik, amelyre radiálisan Bermbo fékeket építettek. A csúcskategóriájú alkatrészeknek köszönhetően a Deliro száraz súlya mindössze 170 kg, ami némileg kompenzálja, hogy a Ducatitól átvett kéthengeres motor "csak" 92 lóerőt présel ki magából, ami egy kicsit kevés a lendületes külsőhöz.

Forrás: Bimota

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!