Számos okból kifolyólag a címben és a bevezetőben sem emeltük ki, hogy szerintünk igazából miről is marad emlékezetes a 2005-ös év. De most, itten már ki merjük jelenteni, hogy bizony a mi autónk visszavágásáról, újjászületéséről, a Suzuki Swift tarolásáról.
Az első hely, az arany tehát feltétlen a legfrissebb esztergomi atlétáé. A mindig "szépen csillogó" ezüstöt az [origo] autó a nagyon új, még csak menetróbált Mazda MX-5-nek adja, a képzeletbeli dobogó legalsó, bronzos, ám annál értékesebb helyét pedig a BMW-nek, úgy általában. Hamarost kiderül, miért is.
Mielőtt azonban egyáltalán belekezdenénk nagy évértékelésünkbe, pár szóban arról, miről, mikről is lesz szó. Archívumunkat átnyálazva egy-egy cikkel példálózva végigrobogunk az év fontosabb történésein összautóilag, piacot elemzünk minimálszakmaisággal, pár márkát, modellt magasztalunk, másokat finoman szólva is nem értünk.
És könnyes szemmel mesélünk a három legnépszerűbb autósportos eseménysorozat 2005-ös dolgairól, az F1-ről, a raliról mint WRC, s mint terep, főleg Dakar.
Ráadásként nem hagyjuk a feledés szörnyű homályába veszni gyorsaságis kalandjainkat, átmegyünk motorosba is, naná. És már itt, most, a voltaképp csak kedvcsináló prológ zárásaként engedje meg a tisztelt júzer, hogy amúgy a szerintünk lényeget nagybetűsre és közérthetőre javítva köszönjünk és kívánjunk - minden kedves Olvasónknak boldog új évet, egészséget, jót!