A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNPásztor Flóra
14:05VívásYun-Jia Zhang-Flora Pasztor
HUNFucsovics Márton
14:45TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNAndrásfi Tibor
15:05VívásGrabiel Lugo-Tibor Andrasfi
HUNSiklósi Gergely
15:30VívásNeisser Loyola-Gergely Siklosi
HUNMarozsán Fábián
15:45TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNPupp Réka
16:50CselgáncsGefen Primo-Reka Pupp
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Itt az új Kawasaki Z750

Vágólapra másolva!
A Milánói Motorszalonon rántották le a leplet a Kawasaki felfrissített 750 köbcentis modelljéről, amely ismét a középkategóriás csupasz motorok egyik legjobbika lehet.
Vágólapra másolva!

Az előző Z750-es sorozat évekig verhetetlen volt ár/érték arányban, ám az utóbbi években a konkurensek annyi ellenfelet dobtak piacra ebben a kategóriában, hogy a méregzöld márkának lépnie kellett. Akárcsak a kölni Intermoton bemutatott ezres változat esetében, a 750-es Z is szinte minden csavarjában megújult, ám az alapvető stíluselemek nem változtak. Az új modell megőrizte a korábbi változat agresszív, sportos stílusát, de az összkép mégis egy kicsit finomabb és kiforrottabb lett. Érdekes darabnak látszik az óriási fekete színű kipufogódob, amelyből két csövön keresztül távozhatnak a gázok.

Igényes megoldás, hogy a régi első villa helyét egy fordított, 41 mm-es darab vette át, amelynek a végén - a márkára már szinte védjegyként jellemző - cakkos féktárcsák találhatóak. Új a fékrendszer is, ám ami lényegesebb változtatás az az, hogy a következő modellévtől már blokkolásgátlóval is rendelhető a kisebbik Z. A vadonatúj vázban a már jól ismert 748 köbcentis négyhengeres blokk dolgozik, ám a gyár közleménye szerint a teljesítménygörbét átrajzolták, hogy több erő álljon rendelkezésre az alsóbb, illetve a középső fordulatszámtartományban.

A motor ergonómiájára korábban sem volt panasz, ettől függetlenül a Kawasaki mérnökei egy kicsit változtattak a kormány, ülés, lábtartók elhelyezésének arányain, hogy még könnyebben lehessen egyik kanyartól a másikig terelgetni a motort. A korábbi teszteken a Z750 szinte egyetlen bosszantó hibájának tartott digitális fordulatszámmérőt is lecserélték, ugyanis az új műszeregységen már egy analóg mérő kapott helyet.

A hazai importőr tájékoztatása szerint az új Z750-esek tavasztól lesznek elérhetőek, áruk egyelőre ismeretlen.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!