Az extornász Sébastien Loeb 2004 óta uralkodik a WRC-ben, a Citroën klasszisa félelmetes tempóban és precizitással mára minden idők egyik legnagyobb ralipilótájává avanzsált. Övé a legtöb futamgyőzelem (28), s minden bizonnyal hamarosan a vb-címek tekintetében is az élre áll. Még "csak" ugye hárommal szerénykedik.
Loeb a szezon 12. futamát, a - naná, hogy győztes - ciprusi viadalt követően bukott kerékpárjával svájci otthona közelében, karját/vállát megműtötték, s ugyan a beavatkozás sikeres volt, azt is suttogták, hogy soha többet nem ülhet versenyautóba.
Rajongóinak és a sportág szerelmeseinek feltétlen jó hír, hogy bár a Brit ralin még nem áll rajthoz (minek is erőltetné, hisz' minden eldőlt), a Bajnokok Tornáját nem hagyja ki! A hagyományos évzáró december 16-án lesz Párizsban, Loeb a címvédő, és a több tízezres hazai közönség nyilván frenetikus ünnepléssel köszönti majd.
Loeb csapattársa druszája, Sébastien Bourdais háromszoros ChampCar-győztes lesz - a cél tán visszavágni a nemzetek különmeccsében a skandinávoktól egy évvel ezelőtt elszenvedett vereségért. Ehhez persze a dán Tom Kristensennek és a svéd Mattias Ekströmnek is lesz néhány szava. Az angoloktól állítólag Jenson Button és Andy Priaulx, a finnektől Marcus Grönholm és Heikki Kovalainen, a németektől Bernd Schneider és Armin Schwarz, a skótoktól David Coulthard és Colin McRae, a spanyoloktól Nani Roma és Dani Sordo, az amerikaiaktól Jimmie Johnson és Travis Pastrana, még a franciáktól Yvan Muller és Stéphane Peterhansel a "felhozatal", gyönyörű.
A ralisokra, F1-menőkre, terepralisokra, pályaversenyzőkre a hírek szerint a Stade de France-ban újfajta, nyolcas, nagyobb sebességet (140 km/h!!!!!) engedő pálya vár majd, illetve olyan gépek, mint Citroën Xsara WRC, Porsche 911 GT3 Road Challenge, Renault Mégane Trophy, ROC Buggy, Aston Martin V8 GT Rally... Plusz lesz még a programban egy-két gyengusz bemutató a Renault F1-es szivarjával, a BMW WTCC-túraautójával, a Citroën C4 WRC-jével és a dakaros Mitsubishi Pajeróval - minimum a tévében kötelező követni.