Az Aston Martinért folytatott versenyben olyan riválisokat kellett túllicitálnia az új tulajdonosnak, mint Simon Halabi szíriai ingatlanmágnás vagy a Louis Vutton divatcég. A győztes konzorcium tagjai közé tartoznak még John Sinders texasi befektetési bankár és két kuvaiti befektetési cég is. 8,3 százalékos részesedése azért megmaradt a Fordnak az üzlet megkötése után a brit márkában, emiatt a jövőben is ellátja majd alkatrészekkel - igaz, kisebb mértékben mint eddig - a gaydoni gyárat és 1800 munkását. Az Aston Martin vezérkarát gyakorlatilag érintetlenül hagyta a konzorcium, Ulrich Bez vezérigazgató a helyén maradt, csak David Richards csatlakozott a menedzsmenthez.
A további tervekről a Richards és Bez azt nyilatkozta, hogy törekednek majd a márkában rejlő lehetőségek kihasználására, és a modellpaletta bővítésére. Bez ígérete szerint jövőre érkezik az Aston Martin új zászlóshajójának tekinthető DBS, ami a DB9 keményebb, sportosabb változatának tekinthető. Az autót a nagyközönség már egyébként megcsodálhatta a legutolsó James Bond filmben, a Casino Royale-ban. 2009-ben pedig megkezdik a tavaly Detroitban bemutatott négyajtós modell, a Rapide szériagyártását is. Ha ez nem lenne elég, a vezetők DBX néven egy teljesen újfajta Aston Martin elkészítését is tervezik.
A Prodrive és mérnökei eddig többek közt a Subaru, az Aston Martin, és a Ferrari versenyautók kifejlesztésében segédkeztek, de a cég jövőre készül igazán a rivaldafénybe, amikor az 1984-ben alapított vállalat végre saját istállóval elindul a Formula-1-ben.