A márka piaci részesedése stabilizálódót, 7,6 százalék körül: az oroszországi és nagy-britanniai eladások élénkülése ellensúlyozni tudta a németországi kereslet gyengülését. A legkeresettebb modell a Corsa és az Astra volt.
Ezzel folytatódott a tavaly elindult folyamat, amelynek eredményeképpen hét év óta először lett nyereséges 2006-ban a General Motorshoz tartozó vállalat a kemény költségcsökkentésnek, a leépítéseknek és az eladások felfutásának köszönhetően. Az adó utáni nyereség 227 millió dollárt tett ki, 500 millióval többet, mint 2005-ben. Akkor a mérlegben még 375 millió dollár volt a hiány az európai üzletágban.
Az eladások először lépték át a 2 milliós határt tavaly. Az európai kontinensen összesen 2,003 millió autót adtak el, egy százalékkal többet az előző évinél. A legnagyobb mértékben Oroszországban nőtt az értékesítés. Az árbevétel Európában 31,89 milliárd dollárról 33,19 milliárdra nőtt. A GM is két éve először ért el negyedéves profitnövekedést a tavalyi negyedik negyedben.