A Sequel tanulmányautó először a 2005-ös Detroiti Autószalonon mutatkozott be, de a működőképes verzió csak 2006 őszére készült el. A könnyű alumíniumvázra épített kocsi mozgatásáról négy, kerékagyba épített elektromotor gondoskodik, ezek összesen 125 kW-os teljesítményt adnak le. Kormányzása és fékei drive by wire rendszerűek, vagyis nincs mechanikus kapcsolat a kormány és a kerekek, valamint a fékpedál és a féktárcsák között, minden elektromosan történik.
A 300 mérföldes próbautat valódi közutakon tették meg a Sequellel, az összes közúti szabályozásnak megfelelő autót előtte a Niagara-vízesésből származó hidrogénnel tankolták fel.
Az autó a General Motors egyik New York-i üzemétől indulva egy Tarrytown nevű városig ért el úgy, hogy közben egy gramm szén-dioxidot sem bocsátott ki. Larry Burns, a GM kutatás és fejlésztés részlegének igazgatója szerint a Sequel négy-öt éven belül lesz érett a szériagyártásra, de előbb még olcsóbb lítium-ion akkumulátorokat kell kifejleszteniük, és a hidrogénkutak hálózatát is ki kell építeni.