A Nanjing a napokban egyezett meg a márkaneveket birtokló Healey Automobile Consultants és a brit-amerikai HFI Automotive cégekkel a járművek jövőbeli közös gyártásáról. Az együttműködés létrejöttével egyrészt teljes mértékben tisztázódott az egykoron Roverhez tartozó márkák tulajdonlása, másrészt a cégek együttműködése számos előnnyel kecsegtet mindkét fél számára, különösen a kutatás és fejlesztés terén. Az új Austinok feltehetően az MG ZR és ZS által elfoglalt helyre kerülnek a kínálatban. A két márka felélesztése megkönnyítheti a kínaiak amerikai piacra való betörését is, hiszen mind a Healey és az Austin igazán jól csengő nevek a tengerentúlon. Európában az erős dízelmotorok sem fognak hiányozni az autókból, amit állítólag egy neves gyártótól szereznek majd be a kínaiak.
A HFI már régóta tervezi a Healey feltámasztását, sőt tavaly már az új Healey 3000 nevű szupersportkocsiról is nyilvánosságra hoztak egy rajzot. A cég az autó kupé és kabrió változatát is elkészítené, továbbá az 1971-ben megszűnő Austin-Healey Sprite kisméretű sportautó új generációját is szeretnék legyártani A Nanjinggal való együttműködés és az MG longbridge-i gyárának újbóli megnyitásának köszönhetően egyre valószínűbb, hogy a tervekből előbb-utóbb lesz is valami.