Kinézete alapján igazi sportlimuzin lesz az új Citroën C5. A dinamikus és agresszív orr-rész főleg a szép metszésű első fényszóróknak köszönhető, azonban az új Mitsubishi Lancer Evóra hasonlító frontrész sokkal szelídebb lesz a szériaváltozaton. Nem hiányzik majd a kocsiról a legújabb Citroënek védjegye, az emblémával ötvözött hűtőrács sem. Jól áll a nagy Citroënnek a kupésan ívelt tetővonal, a sportos hatást ráadásul tovább fokozzák a karosszéria sarkaiba kitolt kerekek,és a rövid túlnyúlások. Mivel mi már a végleges változatot is láttuk, tudjuk, hogy az első lökhárítón kisebb és diszkrétebb lesz a légbeömlő nyílás, mint a rajzon, és az alumínium keréktárcsák is jóval kisebb méretben készülnek majd. Igazi különlegességgel is szolgál a formaterv, hiszen a C6-hoz hasonlóan ennél a modellnél is bevezetik a homorú hátsó szélvédőt, ami sokkal kevésbé piszkolódik, mint a hagyományos alakúak. A külsőhöz hasonlóan a belső tér is a márkától szokatlanul sportosra sikeredett, itt a C4-hez hasonló, fix középpontú kormánykerék és az aszimmetrikus középkonzol érdemel említést. Mivel az autó világpremierje a szeptemberi Frankfurti Autószalonon lesz, 2008-nál előbb aligha látunk az utakon új C5-öst.