Az Hyundai új luxusautójának szériaváltozata megjelenésében nagy valószínűséggel kevéssé tér majd el az idén tavasszal New Yorkban bemutatott Genesis Concepttől. Az öt méter hosszú tanulmány már önmagában is szériaérettnek tűnt, de nem tudni, azóta mennyit változtattak rajta a dél-koreaiak. Mindenesetre a BMW, a Mercedes és a Lexus hasonlót típusaival versengő Genesis több szempontból is különleges helyet foglal el a Hyundai történetében. Az autó fejlesztésére rekordot jelentő öt évet fordítottak, a márka először helyezett el V8-as motort egy típusában és eddig még hátsókerékhajtású személyautót sem építettek.
A körülbelül 380 lóerős 4,6 literes "Tau" kódnevű V8-as mellett a kocsi kapható lesz egy 263 lóerős 3,8 literes V6-os motorral is. Ráadásul az olcsó változatért a koreaiak Amerikában kevesebb, mint 30 ezer dollárt, azaz körülbelül 5,3 millió forintot kérhetnek, ami felettébb versenyképes árnak tűnik. Ha a Genesis beváltja a Hyundai reményeit, 2010 után már dízel és akár hibrid-hajtáslánccal is hozzájuthatunk az ázsiai limuzinhoz. A Genesist Dél-Koreában rögtön a bemutató után piacra is dobják, ám Amerikának és Európának egészen áprilisig várnia kell az autóra.
A Hyundai által készített, jubileumi embléma két ecsetvonása egy autót formáz, mellyel a cég negyven éves fejlődésére kívánnak utalni. 2008-tól találkozhatunk vele rendezvényeken, reklámokban és Hyundai-szalonokban is.