A Honda már tavaly is flörtölt az 1997-ben megszűnt CR-X feltámasztásának lehetőségével, ám a Los Angelesi Autószalonon bemutatott Remix nem váltott ki egyértelmű tetszést a szakma részéről. Az idei Tokiói Autószalonra készített "Compact Renaissance Zero" tanulmány a régi CR-X-hez hasonlóan egy kompakt kupé, amely elsősorban a városi fiatalok érdeklődésére számíthat. Ebben a modellben a Honda benzines-elektromos hibrid hajtáslánca dolgozik, de bővebb információkat egyelőre nem árultak el róla. A korábbi CR-X-ekhez hasonlóan a CR-Z is üveg hátsó fallal rendelkezik, így a magas far ellenére is ki lehet látni hátrafelé. Látványos stíluselem az Audikat megszégyenítően nagy hűtőrács, a középen elhelyezett, dupla csövű kipufogó, a visszapillantó-tükörként funkcionáló oldalsó kis kamerák, de említésre méltóak még az autó LED-es fényszórói és 19 colos kerekei is. Természetesen, ahogy a CR-Z-re épülő modell közelebb kerülne a sorozatgyártáshoz, úgy tűnnének el ezek a látványos, ámde költséges elemek.
A PUYO nevű, üzemanyagcellával hajtott városi mini jóval távolabb áll a sorozatgyártástól, mint a CR-Z. Látszólag nincsenek fényszórók rajta, de a lámpák a foszforeszkáló fehér felületen átvilágítanak, akárcsak a hátsó típusjelzés. Legnagyobb újítása a kocsinak a "gél-test" elnevezésű karosszéria. Ez a kifejezés valószínűleg puha, zselészerű anyaggal borított lemezeket jelent, ami főleg az elgázolt gyalogosoknak jó hír, de minden bizonnyal megérinteni is kellemes az apró járgányt. Városi manőverezéshez ideális a négykerék-kormányzás, így az autó fordulókörének átmérője megegyezik a tengelytávval. Belül a külső méretekhez képest hatalmas tér várja a négy utast, akik a kellemes tapintású anyagokon kívül még az üvegtető által nyújtott fejedelmi kilátásnak is örülhetnek. Az ajtók Lamborghini-módra, előre-felfelé nyílnak, így a bejutás is egyszerű a sík padlójú kapszulába.