A detroiti újdonságok közül a Furai ígérkezik a legizgalmasabbnak, ez a tanulmány ugyanis egy sereg technikai és formai megoldást átvett az amerikai Le Mans Series (ALMS) versenysorozaton futó Mazdából. Többek között a versenyutóból származik az ultrakönnyű térhálós váz és a 450 lóerős három rotoros forgótárcsás motor. Bár a kedvcsinálónak szánt képből nem sok derül ki, Franz von Holzhausen, a Mazda észak-amerikai tervezőrészlegének vezetője szerint a Furai egy igazi szupersportkocsi, amellyel megpróbálták elmosni a versenyautók és az utcai szupergépek közti határt.
A frissített RX-8-ról a közelgő bemutató ellenére sem árult el semmit a Mazda. Egy ráncfelvarrásról lévén szó, új orrészre és farra számíthatunk és lehetséges, hogy a japánok egy erősebb Wankel-motort is terveztek az autóhoz.
A harmadik újdonságról, a Taiki nevű tanulmányról annyit érdemes tudni, hogy már túl van a világpremierjén, ugyanis először idén októberben, a Tokiói Autószalonon láthatta a nagyérdemű, ám japánon kívül eddig még nem mutatták be sehol.