A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNSiklósi Gergely
13:40VívásJakub Jurka-Gergely Siklosi
HUNPásztor Flóra
14:05VívásYun-Jia Zhang-Flora Pasztor
HUNFucsovics Márton
14:45TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNAndrásfi Tibor
15:05VívásGrabiel Lugo-Tibor Andrasfi
HUNMarozsán Fábián
15:45TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNPupp Réka
16:50CselgáncsGefen Primo-Reka Pupp
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Dízel hibridet fejleszt a Bosch

Vágólapra másolva!
2010-re készülhet el a Bosch dízel-elektromos hibrid hajtásrendszere, amelyért már több európai gyártó bejelentkezett. A benzines-elektromos rendszerre még ennyit sem kell várni, ugyanis jövőre már megjelenik egyes VW, Audi, és Porsche modellekben.
Vágólapra másolva!

Mivel az Európai Unió által megszabott emissziós szabályozások határideje egyre közeledik, az autógyártók egyre élénkebben érdeklődnek az olyan költségesebb technológiák iránt, melyek járműveik szén-dioxid-kibocsátását képesek leszorítani. A Bosch dízel-elektromos hibrid rendszere 2010-re jelenhet meg, és már meg is vásárolta a Citroënt és Peugeot-t tömörítő PSA konszern. A franciák egy saját dízel-hibrid hajtásrendszert is fejlesztettek a 308 számára, azonban a többi modelljükbe a német elektronikai óriástól vennék a technológiát. A fejlesztők szerint ezzel a hajtáslánccal akár a 100g/km-es határ alá is kúszhat a modellek szén-dioxid-kibocsátása.

A Bosch azonban már jövőre beszáll a hibrid járművek piacára, ugyanis 2008 januárjától már szállítják elektromos-benzines hajtásláncukat a Volkswagennek, az Audinak és a Porschénak is. Elsőként a nagyméretű szabadidő-autók, vagyis a Touareg, a Q7, és a Cayenne kapja meg a környezetbarát technológiát.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!