A versenyautók fejlesztésével és versenyeztetésével foglalkozó brit Prodrive Active Toe Controlnak elnevezett rendszere a hátsó tengelyen lévő kerekeknek az autó hosszirányú tengelyéhez mért szögét módosítja, hogy annak beállítása ne határozza meg örökre az autó viselkedését. Lassabb tempónál a hossztengellyel párhuzamos, vagy széttartó beállítás a nyerő, mert ez növeli a fordulékonyságot, míg nagy sebességeknél összetartásra van szükség, hogy stabil egyenesfutása legyen a kocsinak. A rendszert az olcsó, csatolt lengőkaros hátsó futóművel rendelkező elsőkerék-meghajtású kocsikhoz ajánlják, mert lényegében olyan hatást érnek el vele, mintha többlengőkaros, ún. multilink futómű lenne hátul, de a gyárási költsége csak fele amazénak. A Prodrive a technológia nyilvánosságra hozatala után most partnert keres, hogy egy működőképes prototípusban is kipróbálhassák az új kerékösszetartás-szabályozót.