Reklámkampány, vagy a svédekre annyira jellemző emberközpontú szemlélet kifejezése - lehet bármelyik, attól függően, honnan nézzük a Volvo Ausztrália legújabb ötletét, az autóban lebonyolított gyorsrandit.
A randiguru Fast Impressions nevű cég segítségével húsz társkeresőt választottak ki, és sofőrrel elfuvarozták őket Sidney egyik márkakereskedésébe, ahol nyolc percet tölthettek a kiállított modellekben, miközben természetesen a feladat az ismerkedés volt. Ez, vagyis a beszélgetésre fordítható rövid idő a lényege a gyorsrandinak, hiszen a szakértők szerint már az első néhány percben eldől, van-e értelme a további erőfeszítéseknek.
Miután a résztvevők minden jelentkezővel találkoztak a szalonban ácsorgó autókban, átfuvarozták őket egy exkluzív bárba, ahol folytathatták a beszélgetést a kiszemelttel, vagy a megjelent néhány száz szingli valamelyikével.
Matt Braid, a Volvo Car Australia marketingigazgatója szerint teljesen egyedülálló eseményt szerveztek, amely a megjelent hírek miatt jóval hatékonyabb reklám volt, mint egy hagyományos kampány. Hamarosan nem csupán a Sidney-i társkeresők lesznek az egyedüliek, akik részesülhetnek a márka vendégszeretetében, hiszen újabb Volvo-gyorsrandikat tervez a két cég Ausztrália-szerte.