Wéber ekkor még az élen, de aztán jött a Mansell kanyar
Az idénynyitó Seat Leon Szuperkupa is tartogatott meglepetéseket, igaz a legtöbben a tavalyi bajnok győzelmére adták volna le a voksukat. A verseny előtt azonban leesett az eső, így egyből változtak a körülmények. A verseny érdekes színfoltja volt Michelisz Norbert és Zengő Zoltán száguldása. Michelisztől az előző napi remeklés után a felügyelők elvették gyors köreit, ezért a tizennegyedik rajthelyről indulhatott, míg Zengő nem is indult az időmérőn, így a mezőny végéről rajtolhatott el.
A rajtot Wéber Gábor kapta el a legjobban, de Michelisz és Zengő is többet előzött az első kanyarokban. Sajnos a Mansell kanyarban megtörtént az, amire senki sem számított, Wéber Gábor megpördült, autója a pályán megállt. A mögötte haladók próbálták az ütközést elkerülni, mindenki elrántotta a kormányt, de a hátrébbról érkező Bárkovics Zoltán a többiektől nem láthatta az esetet. Nagy sebességgel Wéber kocsijának csapódott, a lehető legrosszabb helyen, a vezetőülésnél a bal oldalt. Mindkét autó rommá tört, Wéber elvesztette az eszméletét.
Ekkor újabb fejezettel bővült a versenyirányítás immár kommédiába illő alakítása: a nagy baleset ellenére a versenyzők még egy kört megtettek versenytempóban a roncsok mellett, csak utána függesztették fel a versenyt, majd negyedórás szünet után újra folytatódott. Arra sincs értelmes magyarázat, ezek után miért haladt két kört is a Safety Car mögött a mezőny a nedves burkolaton, de ez már utólag nem is lényeges.
Az újrarajtolás után a mezőny kicsit megilletődve teljesítette a maradék köröket, csupán a Zengő, Balásdi, Kontra csata okozott némi izgalmat. Az évadnyitó versenyen végül Kiss Norbert győzött, két másodperccel megelőzve Hatvani Bálintot, majd Brachna Dávidot. Negyedikként Michelisz Norbert érkezett, nyomában Czollner, Balásdy, Kontra és Zengő.