A Ronn Motor Company által gyártott, Scorpion elnevezésű négykerekűben található rendszer hasonló a BMW Hydrogen7 kocsijához, azaz egy hagyományos belső égésű motor hajtja, amelyet a mérnökök úgy alakítottak át, hogy tiszta folyékony hidrogénnel, vagy hidrogén és benzin keverékével is működőképes legyen. Átlagfogyasztását így elméletileg 5,8 liter/100 km alá tudták szorítani, bár ezt hivatalos számok még nem igazolják. Maga a blokk egy 3,5 literes V6-os Honda-motor, amelyet egy hatfokozatú manuális váltóhoz kapcsoltak, jövőre pedig érkezik az automata kiadás.
Ami az autó igazi különlegességét adja: nincs szüksége folyékony hidrogén tárolására, és speciális feltöltő kutak nélkül is életképes - a Scorpio a folyékony hidrogént ugyanis egy kis tankban tárolt víz bontásával állítja elő. Ezt a fedélzeti hidrogénkészítő rendszert a gyártó a hasonló területen érdekelt Hydrorunner nevű céggel készítette el, működésének alapja a tankban tárolt víz elektrolízise, amelyhez az energiát a kocsi elektromos rendszere szolgáltatja. Természetesen az autó a jó fogyasztás mellett széndioxid-kibocsátásával is büszkélkedhet, ami, ha pusztán hidrogénnel fut, nulla. Emellett a szintén káros nitrogén-oxidokból is csupán nagyon kis mértékben bocsát ki a levegőbe.
Az autó áráról és konkrét teljesítményéről egyelőre nincsenek hivatalos információk.