Nincs mit szépíteni, a Seat Európakupa kicsit szerencsejátékká fajult, hiszen mindenki azon imádkozik, hogy ne kapjon defektet. Eddig lement négy hétvége, és szinte minden pályán azonos a probléma: az élmenők abroncsai sorra mondják fel a szolgálatot.
Brands Hatchban a magyarok mérlege: rajtelsőség, kilökés és három defekt. Versenyben összesen ketten mentek vagy 25 kört, pedig a két nap alatt 28 kellene egyenként. A magyarázat még várat magára, így ismét csak annyit konstatálhatunk a táblázatok alapján, hogy Michelisz Norbi és Wéber Gábor a leggyorsabbak közé tartozik a mezőnyben, de egyelőre nincs szerencséjük. Igazából az sem segít, hogy mindenki ugyanezzel a problémával küszködik, a Pirelli pedig keresi a megoldást.
Sajnos ez így nem komoly autóverseny, csak rontja a márka imidzsét. Arról már nem is szabad beszélni, hogy a sorozat versenyzői nem használhatták a pálya teljes hosszát a szabadedzések alatt. Valami itt nem stimmel, pedig ez lenne a WTCC előszobája. Hát úgy néz ki, hogy van még mit ellesni a nagyobb kategóriából.
A Zengő Motorsportot meg egyszer talán utoléri ismét a szerencse. Idén Pauban Wéber Gábor által már győztek, de a részeredmények alapján ez a szám lehetne jóval több is.