Tavaly a Pininfarina a Genfi Autószalonra egy üzemanyagcellás tanulmányt készített Sintesi néven, most azonban egy - még meg neme nevezett - elektromos prototípussal készülnek nagy dobásra. Csakhogy a Sintesivel ellentétben ezzel a tanulmánnyal a gyártó célja, hogy szériaváltozatát elkészítse és saját neve alatt piacra is dobja, nemcsak Európában, de az Egyesült Amerikában és Japánban is. Még 2011 előtt meg is akarják jelentetni a végleges verziót és azt is szeretnék, ha legkésőbb 2014-ig már tizenötezer darabot sikerülne is legyártani belőle. Ez a fogadkozás azért is bátor, mert pár éve még a csőd szélén álltak, valamint mert nemrégiben hunyt el Andrea Pininfarina, a cég vezérigazgatója.
Míg a Pininfarina a kocsi legyártásával és természetesen a formájának megtervezésével lesz elfoglalva, a Bollore lítium-ionos akkumulátorait szállít majd a kocsihoz. Ezek az elméletileg nyolc órányi töltést igénylő telepek mintegy 200 km-es hatótávolságot biztosíthatnak a modellnek. Ennél azonban sokkal praktikusabb lehet az autó azon különlegessége, hogy mindössze öt perc töltés után képes legyen 25 kilométer megtételére, amely a rövidebb városi utakhoz bőven elegendő. Természetesen a kocsi nem egy Tesla-féle sportautó lesz. Előzetes becslések szerint álló helyzetből öt másodperc alatt gyorsul majd 50 km/óráig, csúcssebességét pedig megpróbálják 130 km/óra körülire belőni. Nem számítana meglepetésnek, ha a végleges változat jövőre, Genfben debütálna és ha maga az autó egy-két stíluselemében a Sintesire hasonlítana.