A japán gyártó eddig összesen három Kizashi-tanulmányt készített, a legutóbbit épp a márciusi New York-i Autószalonon mutatták be. Ott már látszott, hogy az előző prototípusokkal összehasonlítva, annak a modellnek a karosszériája szolgálhat leginkább alapul egy végleges, szériaérett típusnak, és az Európai Szabadalmi Hivataltól most kiszivárgott képeken valóban a tanulmány számos eleme visszaköszön. A rajzok alapján is kivehető, hogy az orr-részt meglehetősen visszafogták, hagyományosabb lökhárítókat kapott, és a tanulmány Mazda-lámpákra hasonlító fényszóróit is kerekebbek váltották le.
A szériaváltozat, a Suzuki elmondása szerint egy sportos szedán lesz, amelynek például a Honda Accord vagy a Mazda6 lehet az ellenfele. Hossza állítólag 4650 mm lesz, motorházteteje alatt pedig egy 2,3 literes négyhengeres, egy 3,6 literes V6-os, vagy egy kétliteres turbódízel lehet. Első- és összkerékhajtással is készül majd, és akár kormányról kapcsolható automatikus váltóval is meg lehet majd venni.
A Kizashi Japánban készül majd egy új gyárban. 2010 közepén elsőként otthonában és Észak-Amerikában jelenik meg, később Európában is piacra dobják.